Welkoop, weet wat te doen. Dat is onze klantbelofte. Vanuit het Servicekantoor geven wij de beste ondersteuning aan de winkels, zodat zij zich kunnen focussen op hetgeen waar zij het beste in zijn: klanten helpen. Dit is waar IT om draait. Een prettige digitale werkomgeving die de winkels én medewerkers ontzorgd. Daar werken wij elke dag hard aan.
In 2022 ben ik gestart bij Welkoop. Mij werd snel duidelijk dat Welkoop een organisatie is met een ambitieuze groeistrategie. Meer winkels openen, landelijke dekking krijgen en een nieuwe formule lanceren. In die nieuwe strategie speelt IT een cruciale rol, maar er moest veel gebeuren. Met het hele team zijn we nu aan het bouwen en kunnen we met trots zeggen dat we al flinke stappen hebben gezet. Er staat nog veel op de planning, maar dat maakt het werken bij Welkoop op dit moment zo leuk! Je eigen stempel drukken op de organisatie en écht impact maken.
"Wij kunnen in de winkels alleen maar 110% geven als de IT goed functioneert en geen irritaties oplevert".
Een aantal jaar geleden is Welkoop gestart met een inhaalslag door als eerste het oude ERP-systeem te vervangen door Microsoft Dynamics 365. Een flinke klus. Zo staan er nog een flink aantal grote projecten op de planning. We zijn nu bezig met het vervangen van de integratielaag, terwijl tegelijkertijd wordt gewerkt aan een nieuw datawarehouse en aan een nieuw productinformatie management systeem (PIM).
“De inhaalslag is nodig om uit te groeien tot een volwaardige omnichannel-retailer."
We zijn op weg naar een regiemodel waarin onze medewerkers zelf minder vaak aan de knoppen zitten, maar daarvoor partners inschakelen. Partners waarmee we daadwerkelijk een goede relatie kunnen opbouwen. Die met ons meedenken en ons ontlasten. We hebben hiervoor een duidelijke strategie geformuleerd. We weten waar we heen willen en hebben partners die ons helpen het doel te bereiken.
Rob Kuster
Kwaliteit bij Welkoop betekent onderscheidend vermogen. Wij leggen de lat hoog. Als wij alle normen naleven, levert dit een hoog kwaliteitsproduct richting de klant en maken we onze klantbelofte ‘Welkoop, weet wat te doen’ mede waar.
Pim Segers
Welkoop is volop in ontwikkeling en dat geldt ook voor onze Business Intelligence afdeling. Door slimmer met onze data om te gaan kunnen we proactiever beslissingen nemen, anticiperen op toekomstontwikkelingen en nog relevanter zijn voor onze klanten. Zo weten we altijd wat te doen.
Laurens Kozijn
Het is een veelzijdige functie waar ontzettend veel uitdaging ligt. Ik heb de flinke groeifase van Welkoop mogen ervaren. Het toekomstbestendig maken van de organisatie proef je overal in terug. Bijvoorbeeld de omnichannel strategie. Daar hebben we meerdere projecten voor lopen binnen onze afdeling.
Tim Holweg
Bij ons krijg je de ruimte om écht mee te denken in onze processen. Alleen als team kunnen wij blijven innoveren en onszelf in onze kracht zetten. Samen met partners versterken we onze dienstverlening.
Chris Stocks
Wat ik uniek vind aan Welkoop is 100% de verantwoordelijkheid die ik krijg. Als Skilled Helpdeskmedewerker mag ik taken uitvoeren die bij andere bedrijven onder verantwoordelijkheden van een Teamleider of Systeembeheerder vallen.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.