Ruimte voor groei & ambitie.

Welkoop groeit. We hebben ruim 160 winkels en de komende tijd komen daar nog tientallen nieuwe winkels bij. Dit betekent dat er veel leuke uitdagingen liggen op alle afdelingen. Groei en ambitie gaan gepaard met enthousiasme, maar ook met hick-ups en momenten dat we een pas op de plaats moeten maken om daarna echt verder te kunnen. Kortom: het is een super leuke en interessante fase om aan boord te stappen bij Welkoop. Nieuwe ideeën worden omarmd, eigenaarschap wordt toegekend en je krijgt alle vrijheid om je rol in te vullen.

Past bovenstaande bij jou? Kijk dan eens of er een leuke vacature open staat! 

Een fijne werksfeer.

De sfeer bij Welkoop is informeel. Iedereen loopt makkelijk bij elkaar binnen en helpt elkaar. We zijn professioneel en collegiaal én nog klein genoeg voor prettige korte lijnen, waardoor je snel kunt schakelen en echt impact kunt maken.

Werksfeer Welkoop

Onze afdelingen.

Category management.

Deze afdeling bestaat uit de werelden tuin, dier en kleding met ieder hun eigen teams. Zij zorgen structureel en seizoensgebonden voor het beste assortiment!  

Commercial Support.

Op deze afdeling komt alles samen als het gaat om prijs, promotie en processen. Het team spacemanagement bepaalt hoe de schappen er uit zien en op de afdeling datamanagement wordt alle productdata verwerkt. 

Expansie, Bouw & Inrichting.

Nieuwe winkels, franchise locaties, het ombouwen van winkels naar de nieuwe formule... Deze afdeling regelt het. 

Finance.

Deze afdeling kent een team financiële administratie, goederenadministratie en controllers. Samen zijn zij verantwoordelijk voor alle financiële processen en stromen binnen Welkoop. 

Formule.

Hoe onze winkels worden ervaren en beleefd, komt samen op onze afdeling formule. Nieuwe formuleconcepten worden hier ontwikkeld en ze geven de winkels elk seizoen weer het echte Welkoop gevoel. 

HR.

De afdeling HR is verantwoordelijk voor de verloning, ontwikkeling en het behoud van ruim 2.200 medewerkers. Recruitment zorgt voor instroom en het werkgeversmerk en HR-advies is er voor alle vragen rondom goed werkgeverschap. 

IT.

Een stevig team van IT en BI professionals zorgt ervoor dat alle technische aspecten van onze bedrijfsvoering dagelijks goed verlopen, maar ook toekomstbestendig zijn. 

Klantenservice.

Onze afdeling klantenservice beantwoordt dagelijks alle vragen van onze winkels, maar ook van onze klanten. Zowel telefonisch als via een breed scala aan online kanalen. 

Marketing.

Welkoop, weet wat te doen. Een groot team met marketingprofessionals zet zich dagelijks in voor deze klantbelofte. Brand management, content marketing en digitale marketing zorgen voor de ideale marketing mix. 

Officice Support.

Bij ons word je dagelijks hartelijk te woord gestaan en ontvangen bij de receptie door door onze telefonisten en receptionisten. Ook alle post en facilitaire zaken worden perfect geregeld.  

Retailmanagement.

Twee teams van Retailmanagers voor onze eigen winkels en franchise winkels bieden hulp aan bedrijfsleiders en ondernemers en vormen samen de schakel tussen ons servicekantoor en de operatie. 

Supply Chain.

Een winkel zonder voorraad is geen winkel. Deze afdeling regelt alles rondom ons voorraadbeheer en het logistieke proces in ons DC en E-DC. 

Wil je meer weten over werken op ons Servicekantoor?

 Bel, app of mail mij dan gerust.

Yentl Klein-Gotink

Medewerker Recruitment & Arbeidsmarktcommunicatie
088-443 2348Stuur een WhatsApp bericht

Wil je meer weten over werken op ons Servicekantoor?

 Bel, app of mail mij dan gerust.

Bente Marquering

Recruiter & Marketeer
088-443 2229Stuur een WhatsApp bericht

Meld je aan voor onze Vacature Wekker.