Zij maken het verschil.

Verhalen
Klantenservice

Pavan Kalloe - Klantenservice

"Welkoop groeit. En zo ook het aantal klanten - en bijbehorende vragen. De vragen zijn uiteenlopend en seizoensgebonden en dat maakt mijn werk ook zo leuk. Zo hebben we natuurlijk onlangs ons Eigen Merk honden- en kattenvoeding gelanceerd. In dit geval veranderd een verpakking en kan de klant vragen hebben over de samenstelling van het voer. Deze komen dan bij mij terecht.

Finance & Control
Verhalen
IT

Rob Kuster - Kwaliteit bij Welkoop

Kwaliteit bij Welkoop betekent onderscheidend vermogen. Wij leggen de lat hoog. Als wij alle normen naleven, levert dit een hoog kwaliteitsproduct richting de klant en maken we onze klantbelofte ‘Welkoop, weet wat te doen’ mede waar.

Verhalen
IT

Pim Segers - Product Owner BI

Welkoop is volop in ontwikkeling en dat geldt ook voor onze Business Intelligence afdeling. Door slimmer met onze data om te gaan kunnen we proactiever beslissingen nemen, anticiperen op toekomstontwikkelingen en nog relevanter zijn voor onze klanten. Zo weten we altijd wat te doen.

Verhalen
DC

Nick Hofsink - Teamleider DC

Mijn medewerkers zijn heel belangrijk. Elke dag kijk hoe de vlag erbij hangt in mijn team. Vaak is even in de ogen aankijken al genoeg. Verder houd ik mij bezig met het plaatsen van missende orders, productiviteitsrondes, terminals die blijven hangen weer leven inblazen en veel één-op-één gesprekken met de pickers. Ook schakel ik regelmatig met afdelingen op het Servicekantoor.

Verhalen
DC

Martijn Wessels - Teamleider DC

Met mijn team zorgen we ervoor dat de 12.000 producten op de juiste plek in het DC terecht komen. Ook zijn we er verantwoordelijk voor dat de stellingen voor de pickers goed gevuld zijn. ls Teamleider heb ik heel veel oog voor alle medewerkers. Kijken hoe ze in hun vel zitten, wat hun ambities zijn en wat ze bezighoudt. Op die manier kan ik de sturing geven die zij nodig hebben.

Verhalen
In de winkel

Aart Mulder - Verkoopmedewerker Tuin Nunspeet

Voor mij ligt de uitdaging in het helpen van klanten. Daar begint het mee. Het moment dat je het eerste contact legt is belangrijk. Vervolgens laat ik ze hun gang gaan, totdat ik zie dat ze vragen hebben of iets niet kunnen vinden. Dan begint het voor mij. Erop af stappen, vragen of ze hulp nodig hebben, goed luisteren, advies geven en het juiste product verkopen. Daar komen onze klanten voor: het menselijk aspect en het advies.

Finance & Control
Verhalen

Danny van Tooren - Junior Financial Controller

Mijn takenpakket is in de loop der jaren flink uitgebreid, omdat ik me graag verder wil ontwikkelen. Zo verwerk ik kostenfacturen, maar ga ik ook in gesprek over budgetten met de afdelingsmanagers van het Servicekantoor.

Verhalen
Marketing

Sabine Sardjoe - Hollegien - Social en Display Advertising Marketeer

Toen ik binnenkwam gingen we voor 100% merkbekendheid. In 2 jaar tijd hebben we enorme groei doorgemaakt. Nu hebben we onze focus naast merkbekendheid vooral op Omnichannel. Op het ene kanaal zoeken en op het andere kanaal kopen, daar gaan we voor. Die klantreis moet goed op elkaar zijn afgestemd.

Verhalen
In de winkel

Jenita Peinder-Bonestroo - Verkoopmedewerkster Zevenhuizen

Ik heb de kans gekregen bij Welkoop om veel te leren. We leren niet alleen veel van onze producten, maar ook hoe we het beste met onze klanten om kunnen gaan. Ook de samenwerking binnen het team staat regelmatig centraal.

Verhalen
IT

Laurens Kozijn - Applicatiebeheerder

Het is een veelzijdige functie waar ontzettend veel uitdaging ligt. Ik heb de flinke groeifase van Welkoop mogen ervaren. Het toekomstbestendig maken van de organisatie proef je overal in terug. Bijvoorbeeld de omnichannel strategie. Daar hebben we meerdere projecten voor lopen binnen onze afdeling.

Verhalen
In de winkel

Cristi Mattheij - Koning - Bedrijfsleider Zevenhuizen

Een gezellig team en een leuke werkomgeving vind ik belangrijk. Dagelijks zorg ik ervoor dat elke medewerker dit voelt en ervaart in onze winkel. Ik wil dat we openstaan voor elkaar en leg de focus graag op datgene waar iemand goed in is. Dat versterken we en vanuit daar kunnen we samenwerken en elkaar aanvullen. Klanten voelen de fijne sfeer ook. We krijgen hier regelmatig complimenten over. We kennen onze klanten en kunnen ze echt goed advies geven.

Verhalen
Category Management

Thomas Menop - Assistent Category Manager Tuin

Door de groei van Welkoop als organisatie groeien ook de werkzaamheden binnen mijn functie. Een mooi voorbeeld hiervan is de omnichannel strategie. Bij alles wat ik doe, denk ik nu omnichannel.

Verhalen
Category Management

Ilja Sneek - Category Manager Tuin

Wat voor mij Welkoop echt bijzonder maakt zijn de groeikansen die worden geboden, korte lijnen en nuchtere mentaliteit. Daarnaast ben ik heel blij om te zien dat Welkoop niet achterover leunt, maar juist investeert in de winkels. Want zo blijft Welkoop als winkelketen relevant in de toekomst.

Verhalen
IT

Tim Holweg - Manager IT

Bij ons krijg je de ruimte om écht mee te denken in onze processen. Alleen als team kunnen wij blijven innoveren en onszelf in onze kracht zetten. Samen met partners versterken we onze dienstverlening.

Verhalen
IT

Chris Stocks - Skilled Helpdeskmedewerker

Wat ik uniek vind aan Welkoop is 100% de verantwoordelijkheid die ik krijg. Als Skilled Helpdeskmedewerker mag ik taken uitvoeren die bij andere bedrijven onder verantwoordelijkheden van een Teamleider of Systeembeheerder vallen.

Meld je aan voor onze Vacature Wekker