Bram Cossee
Ik geloof erin dat iedereen zijn/haar best doet en zich volledig inzet voor de winkel. Daarom geven we bij ons in de winkel iedereen een eigen verantwoordelijkheid. Daarbij kijk ik naar wensen en persoonlijke voorkeuren. Als een weekendhulp wil helpen bij de kleding, dan mag dat van mij. Wil een kassamedewerker ook meedraaien op Tuin? Helemaal prima! Zo zorgen we dat iedereen in het team met plezier naar werk gaat. Dan is mijn dag ook geslaagd!
Hale Yilanci
Ik heb veel dingen geleerd tijdens mijn stage. Van het verbeteren van mijn communicatievaardigheden tot überhaupt alles wat komt kijken bij leren en ontwikkelen, onboarding en vitaliteit in een retailorganisatie. Ik denk dat ik het meest trots ben op het leren van het nemen van initiatieven voor mijzelf. Dat kon ik hier echt ontwikkelen. Ik voelde me veilig genoeg.
Aart Mulder
Voor mij ligt de uitdaging in het helpen van klanten. Daar begint het mee. Het moment dat je het eerste contact legt is belangrijk. Vervolgens laat ik ze hun gang gaan, totdat ik zie dat ze vragen hebben of iets niet kunnen vinden. Dan begint het voor mij. Erop af stappen, vragen of ze hulp nodig hebben, goed luisteren, advies geven en het juiste product verkopen. Daar komen onze klanten voor: het menselijk aspect en het advies.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.